.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب مديركل جديد گردشگری گیلان

طی حکمی از سوی حمید بقایی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امید عزیزی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب شد.

به گزارش شمال نيوز در این حکم چنین آمده است؛

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان منصوب می شوید.

وقوف کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث گرانبهای فرهنگی، تاریخی، معنوی، مذهبی، طبیعی، هنرهای سنتی و صنایع دستی جهت توسعه پایدار صنعت گردشگری کشور، به اهتمام ویژه در جلب و جذب سرمایه گذاران و سرمایه طی تعاملات هوشمندانه با سایر دستگاهها و سازمان های دولتی، مردم نهاد، خصوصی و بین المللی مرتبط جهت تحقق هر چه سریع تر اهداف و تکالیف مصرح در قوانین توسعه ای و سیاست های اعلامی دولت نیازمند است.

از این رو، تعامل جدی با مدیریت عالی استان به همراه سایر مسوولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در سازمان مرکزی، بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان و کارشناسان خبره برای توسعه همه جانبه بخش های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان گیلان امری مهم تلقی می شود.

بدیهی است توجه به مسايل انسانی، ایجاد فضایی صمیمی و دوستانه، با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی برای تمامی کارکنان جهت رفع نیازهای آنان و در اولویت قرار دادن به رفع مشکلات مردم از مهمترین وظایف مدیریتی می باشد.

توفیق جنابعالی را در انجام وظایف قانونی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند منان خواهانم.

قابل ذکر می باشد عزیزی پست های ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی، معاونت اداری مالی سازمان آموزش و پرورش استان گیلان و معاونت سرمایه گذاری گردشگری اداره کل را در کارنامه مدیریتی خود داراست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.